April 10, 2010

study week = ON


hari ini hari sabtu.. hari pertama dalam study week..hari ini aku bangun sepaginya, smyg subuh mandi dan sarapan nasi lemak (lain dari kebiasaan..hoho..)..sepatutnya, waktu menulis entry ini aku dan senior2 sdg sampai d Multimedia University, Cyberjaya utk program CISCO...tapi aku memilih utk tidak pegi atas sbb kepentingan diri sendiri..ish3..tentatif program ialah ujian online dlm bidang networking dn pameran kerjaya..harap tahun depan aku dapat participate.. jadi utk tidak mengecewakan diri d smping menaikkan smgt utk study, aku post entry ini..hua3..

antara lain utk post ini ialah tntg Facebook..melogin fesbuk pd stiap pagi adalah wajib..syukur alhamdulillah hari ini berjaya x buka fesbuk pun..mudah2han begini sampai abes exam..muahaha..

dah dah dah..x bleh lama2..masa itu emas..org kata masa study week ni kebiasaannya x cukup utk revision semua sabjek...org tawau bilang gantung masanya..haha...ku jawab : bah pa lagi, jangan di kasi lama..haha..

p/s : slamat berjaya utk diriku sendiri dan kawan2.. ^^

1 input now:

Egg Head said...

bole pecaya ka ni........magguru ko nak,ajak ko maculle FB ........hehehehehe