May 30, 2010

Posisi yang betul menggunakan PC..

selepas beberapa dekad mggunakan pc destkop, laptop, ipad (ye ye je ada ipad..hoho..) n etc, skarang ni barula terdetik di hati mau belajar cara-cara ataupon posisi badan terbaik bila guna benda ni..

ok.. anak-anak murid sekalian, selamat belajar dan amalkan..kalau sampaikan lg bagus..hoho..

jap2..mo bgtau pasal skg ni ak dah dpt anak murid..depa nak blajaq tusyen..add math ngn math moden skali...diorang mai malam senin selasa rabu...nisbah dak lelaki vs pompuan adalah 1:3....huhuhu..

x lama lg musim cuti sekolah...plan family kebanyakannya mau p kenduri kawen baik dekat mahupun jauh...kekadang berat jugak rasa mo p kenduri2 ni...adoyai..oklah , have a nice eye-lesson..


jarak di antara mata dengan monitor...45cm? kira jauh jga bg ak tuh..


cara terbaik gunakan mouse atau tetikus..


gaya tangan time menaip guna keyboard..



last skali kena bengkokkan lengan..


end of d lesson ~

2 input now:

edoraemon said...

mesti ko bahagia dapat anak murid perempuan. hahah
wei aku nak cilok artikel pasal kapak tuh. hari tuh aku cerita kisah tuh kat housemate aku pasal kapak tuh.
terus ada effect nie. aiseh~

ha-pisz! said...

bahagia jgak smpai aku terpksa cubit..hoho..
wahai liana, cilok jak artikel ni..
sbb aku pun cilok..hehe..
kalo bleh,biar bertambah efek tu...