June 10, 2010

FIFA World Cup 2010..

okey..aku ada masa 13 jam sebelum bertolak ke terengganu esok..4 hari 4 malam ; konvoi menghantar abg sedara gi nikah dan sanding di kampung pak sabah, dungun..( kenak-kenak pulak nama sabah tu dgn diriku..haha)..

btw, aku masih belum pulih sepenuhnya...masih ada karbit dan batuk-batuk menguasai..uhuk2..

tak risau sebab aku boleh menjadi kuat dan lasak..yeahhh!

yang aku rasa tak best kalau terlepas peluang tengok first match South Africa lawan Mexico...

teringat world cup sblum ni..time tu ak fom 4..bila aku bajet Italy menang start dari mula lg, membe ak suma x pecaya...last-last skali bila Italy menang, diorang kagum dgn aku....siap tanya no. toto lagi lepas tu..(ops, terlebey la pulak..hoho.)..dan untuk wol cup untuk tahun ni pulak ak bajet negara spt berikut ;


sapa xtau negara apa dlm kelima bendera ni mmg fail..hehe..

dari no. toto teringat lesen judi...adoyaii, how come lesen judi boleh dihalalkan..? i hope sapa-sapa yang kemaruk sangat nak berjudi tu akan mendapat hidayah dari Tuhan , insaf dan segera bertaubat!

0 input now: