July 15, 2010

jadual sem 3..


sila klik pada imej untuk tumbesaran..

sedang aku sibuk mencari port sesuai untuk makan, terangkat punggung comel aku bila enpon nokia 6300 tiba-tiba berdendang lagu irama malaysia. sekeras-keras aku pun, pandai juga berjoget. tak sempat aku nak menjamah roti canai buatan Pak Mat Tempe Noq. rupanya adik aku yang tak seberapa nak urban sms guna nama manja abah aku.

 " aban, ijat bosanla. buhla jaduai dalam blog abag. nak tengok sat " langsung tak bagi salam. dan dengan tidak semena menanya seleraku hilang melihat mesej gedik tahap gaban itu. 

" yela-yela. lepas ijat ngaji quran dgn umi baru abang buh " aku tenang menjawab sambil gunakan taktik kotor abang mithali.

berkulat tubuhku tunggu dia balas. secalit ucapan terima kasih pun tak ada. aku musykil apa motif dia nak tahu aktiviti harian aku yang agak retro. 

biaq pi la. janji dia heppy. 

errr. ada sesape tak, nak habiskan roti canai aku yang tak seberapa hangat ni ?

p/s : jadual hari jumaat yang sedikit cacat itu telah dipunggah ke hari khamis awal pagi bagi mengelakkan kesesakan lalu lalang lintas.

0 input now: