April 14, 2011

ceghitaa pagi buta..


suda pukul 2.40 pagi. hari kedua last untuk sem ni. 2 lagi repot, 1 borang psm dan 2 presentation. sengal sudah badan ni duduk depan laptop mengedit report IT yang siap-to-be tapi ada ja yang kurang. bila dah sengal sikit mulalah ke laot. pes tadi aku belasah chelsee ngan libepool 2-0 k.

suda pukul 2.43. mengantuk *garu² mata* 2 menit lagi spurs berentap lawan real madrid. first leg ari tu dah kena belasah 4 kosong. kalau second leg ni spurs belasah balik 5 kosong sumpah baju spurs season depan aku angkat dari kedai selatan thailand sana.

suda pukul 2.47. teringat pasal aktiviti Iqra yang aku proposed senin lalu. gembiranya dyeorang reject mentah² sebab MPP nak ambil alih program tu. grrrrr kena fikir pula ektiviti laen nak buat masa exam nanti. tasmik pun tak buat lagi. woha! abjad B menjadi pilihan.

suda pukul 2.50. tajuk psm aku belek² sampai berapa kali decide daa. hybrid encryption for short term loan system. perghh tajuk gempak sehh. boleh buat ke ni? *tanya diri sendiri*

suda pukul 2.53. yes! sabtu ni aku tak cium bau kk2 gambang. bau jejawi terasa semakin hampir. hoho

0 input now: