December 2, 2009

kenapa kau tidak cakap..!!



baru2 ni aku dikritik lg..komunikasiku agak lemah..tidak berkesan..perlu ditingkatkan lagi..kdg2 aku x ble nak bersikap spontan..apa yg terbuku d hati x bleh nak diluahkan..deep inside, ku rasakan ada sesuatu yg menahan..mgkin benda ni sudah lama jadi tabiatku..ada sesuatu yg membayangiku..aku rsa kekok..apatah lg dgn org baru..
bukan ku bermaksud utk berdiam diri..

harapanku..ku ingin bermesra..professional..jelas..friendly..supaya aku dilihat mampu berinteraksi..meluaskan pandangan..mengeratkan hubungan..progresif..proaktif..

stiap hari..aku mencuba..utk perbaikinya..bagaimana lg..

apapun..aku terima stiap teguran..dan tetap x putus asa..cuba sebaik mgkin..Allah Maha Mengetahui...

2 input now:

♥ AwenShahOmar ♥ said...

go hafiz go hafiz gooo!!! :))

puterajejawi said...

serlahkan yang terbaik ...afiz mampu melakukannya...kata orang kalau tidak dipecahkan ruyung bagaimana nak dapatkan sagunya...maksudnya jika tidak ada kesukaran yang dilalui bagaimana kita nak dapatkan yang hebat dan terbaik..cuba..cuba ..dan cuba...tulis sendiri skrip hidup dengan memilih hanya yang terbaik...jangan ambil skrip yang buruk dan ternyata gagal membahagiakan diri sendiri dan orang yang berada di sekeliling...kita manusia diberi peluang untuk memilih..pilih yang terbaik...kerana kita bertanggungjawab sepenuhnya atas segala perbuatan kita...tiada yang percuma semuanya akan dipersoalkan...jadi gunakan kebijaksanaan untuk memilih...saya mesti pilih...