October 11, 2010

sehari sebelum 101010..

mcm biasalah, kuantan akan menjadi destinasiku pada hari sabtu, setiap selang 2 minggu.. mesti ada keperluan yang aku maw beli.. takpun jalan-jalan cuci mata (i'm a traveller beb!(poyo punya ayat)).. melayan jiwa remaja la katakan.. pegi kuantan biasanya sorang2  =.=".. naik bas pulak tuh (jgn bikin malu wokeh, aq ada lesen keta la. haha).. almaklumlah aku ni orang miskin, harta pun xda.. kalau ada pun harta mak bapak atau duit ptptn.. (teringat pesan mdm Junaida, "remember guys, you are here because of your parent's money.. so make sure that you'll pay them with flying colours..)..

so, benda yg aq nak beli sbenarnya ialah tiket bas balik perlis dlm masa terdekat ni dan lepas abis final.. (tiba-tiba cuak plak lepas tengok gambar kemalangan ngeri dekat plus highway utara selatan km 223.. al-fatihah untuk arwah dan takziah buat family mereka..) *****

lupa lak, outing kali ni aq bukan sendiri tapi bertiga. ditemani oleh zul dan kapten (sanggup pulak diorang nih ikut aku naik bas, padahal ari tu kata tak macho lah, tak pro lah, tak kon lah dan bermacam macam lagi ayat-ayat yang tak sesuai untuk esei hubungan etnik).. lepas beli tiket kitorang gerak ke megamall (aq pun tak tau apa motif diorang outing. ish3).. disebabkan xda motif, kitorang dengan spontannya pegi maen boling.. yeahh!! (ekcheli, this is for the first time in my life, what a shame.. -__- )


penat jalan kaki ye bang.. haha


lawa gak kasut nih, boleh pakai pi kuliah. kui3


kapten in eksen..


kau kau dari zul.. style!


result sebelum.. dpt kosong 2 cubaan pertama.. haha


selepas.. kapten@apis kalah.. kekeke..

ok tamat sudeyh. pesan egg head jgn bagi masa lama sangat tulis entri.. ~.~

5 input now:

CERITA LEBAT said...

style gambar tp apahal kamera senget..

as eleyana said...

aku pown xpnh main bowling.. haha.. 1 set game brp? rm8 lg ke? bila ko nk balik perlis?

Si Hafiz said...

CL >> kamera ok. sja nak sengetkn gmbr. :D

as >> ntah. x tau plak brp, ari tu zul byr. kehehe. blk 28 okt ngn 15 nov..

fara sharkawi said...

ceit. post nie lucu :)

Si Hafiz said...

hehe. thanks fara.. ;p