January 31, 2010

better go out n do something..

i'm thinking at d moment : can i swim here ??huhu

in memory at Teluk Cempedak with classmates ..

dush dush dush!!..hahaha..otakku dah jadi keras sbb terlalu lama duduk d bilik kebal berdepan dgn satu benda berbentuk segi empat sama..terpaksa guna kayu pak guard kk2 utk hentam kaplaku lalu kejutkn dan cairkan semula minyak2 pelincir yg ada d dalamnya...ish3..dah 2 hari duk teperap asyik menghadap menatang tu sja..lalala~~


sabtu lalu ingt nak kluar jalan2 dgn classmates..alih2 mood tu terbakar dengan sendirinya..muahaha..akhiirnya cemburu pulak dengar cita diorg p merayau explore bumi Kuantan...waaa..hampeh tol la..=(


naseb baik ada jugak round2 petang2 nek beskal..boleh cuci2 mata dan segarkan pernafasan..rasa bebas dan tenteram..sbnrnya ak tgh tggu duit ptptn masuk utk beli kasut sukan baru..baru boleh jogging sket..haha..kasut yg dulu kena rembat oleh sapa ntah..ish3..bertuah sgguh org itu..


habes cuti 2 hari begitu saja..uhuk2..mggu depan start kelas lg..kali ni minyak pelincir terpaksa diguna lebih masa..tekejar sana tekejar sini..ish3..


***   12.32 pm 29 Jan 2010


krak kruk krak kruk.. beskalku yg agak oldskool dan akan ku servis esok, merengek sdg ku tunggang bersama Popo balik rumah.. Popo dan aku baru abes kelas SAD.. lecturer tu lepaskn kitorg lambat..sblum tu Popo asyik kumat kamit mengomplen suruh aku p minta izin dari lecturer tu supaya kluar awal sbb nak besiap p solat Jumaat..ish3..semngat tol lecturer ni sampai x nak lepaskan student balik awal..huhu..on d way :


aku : weyh Popo..aku x sgka btol la skg ni dah hari Jumaat..cepat tol masa berlalu..hihi
Popo : tu la pasal.. bahang hari Isnin pon masih ade ko tau tak..haha..


hua3.. and i'm thinking..wow..bila masuk hari Isnin,hari pertama kelas, adedeh,berat sungguh rasa jiwa hati nak p kelas..asyik nak cuti saja..lagi pulak bila dah masuk hari Isnin, ada bnyk assignment n etc yg akan dan kena buat..urmm..tiba2,mcm x perchaya seminggu dah nak  habes..haha..sekejap saja masa berlalu..(asyik3 tulis pasal benda nih..apala..).. sepatutnya x perlu nak merengek macam beskal tuaku itu dalam menjalankan rutin2 harian..hahaha..cool down..take it slow but serious..hari2 d dunia perlu dihargai..jadikan hidup lebih bermakna dan progresif..


p/s : selamat keluar dari kepompong bilik dan mengelakkan diri dari menghadap benda segi empat sama ...huhu

4 input now:

Suhaila said...

Waaa!!!
Bestnya ko! dpt pgi pantai!
I miss it~
sni xda pantai~ hoho~

Md Hafiz said...

hehe..best jugak..
tu kenangan 2009 lalu laa..
spatutnya kmarin dpt pegi lagi..tapi..ish3..

alala..kesiannya tmpt ko xda pantai..haha
nseb bek ada salji..hua3..

♥LoveHeart♥ said...

hafiz, cepat2 beli kasut baru. jom jogging sama2! aku mau kuruss jugakkkk!! hahahahaa.

Md Hafiz said...

haha..
lagi bagus kalu ko sponsor wen..muahaha
jom jogging rame2 kasi kuat itu jantung..huhu