January 2, 2010

warning2 alert2..



Satu hal yg agak pasti dlm hidup aku ialah bila result dah ok,memberangsangkan tahap riuh satu kampung, trus lalai dan leka..post ni saja ku tulis utk sedarkan diri sendiri, biar semua org tahu...hahaha..contohnya dulu masa darjah 5..sblum tu, masa darjah 4 aku kelas ke 2..pastu naik pegi kelas first..then aku study baik2 sbb yela saingan tinggi masa tu...kelas first..aku dulu kelas second sja..jadi aku study baek2..masa exam sem 1 aku dpt no 1..wow!!, tekejut aku d buatnya...hahahahahaha...x sangka x sangka...lpastu aku pon mcm merendah rendahkan budak2 kelas 5 amanah ni...jahatnya aku ni...kuat mainlah, x study la..last2 sem 2 aku teruk jatuh tesungkur macam nangka busuk dihumban ke atas dan jatuh kedebak..hancor berkecai..haha..dpt no 22..nasib baiklah aku x turun pegi klas ke 2 msa tu..malunya..yg dpt no 23 turun klas dah..sikit lagi...ish3..

so,lepas ni aku perlu beringt selalu..bukan nak jadi skema atau terlalu strict, rileks pon masih boleh lagi..mcm shaz ckp "rilek sudeyh "..haha..i just want to make myself CLEAR ..not worrying too much sbb kena yakin dgn ketentuan Ilahi..just go through..cuma tulah, perlu hargai masa dan gunakan dgn cara yg betol..betol..bukan g main facebookla gamela ymla buat2 penatla mcm2 alasanla..haha..skali skala bolehlah..huhu..lgpon sabjek sem 2 taff sket..dan paling penting skali jgn cakap sja, buat dgn tangan mata dan otak bukan dgn mulut...kuang3..

p/s : selamat berjaya mengharungi liku kehidupan seharian...

0 input now: