October 3, 2009

aku rindu...



aku rindu kat.........................................

1.Tuhan aku...Allah S.W.T...
2.Rasul junjungan kita...Nabi Muhammad S.A.W
3.Mak aku yg terchenta : Puan Ridewana Bt Sudin
4.Bapak aku : Haseng b Ahmad
5.adek beradek aku...ada 10 org semuanya....
6.anak buah aku : atiqah,izzahtul,alif adam,alya,ahmad akmal,hani
7.kluarga agkt aku nun jauh kat perlis..
8.member2 aku yg lama x dijumpai dan masing2 dah berterabur kat sluruh malaysia... ingt x lagi masa kita rame2 dulu..hahaha...sgguh ku rindu saat itu...
9.xxxxxxx
10.sedara mara aku..wlupun jarang skali berjumpa...
11.cikgu2 aku..cikgu skolah rendah,menengah,matrik....
12.diri aku sebelum ni......aku berubah?adala sikit2...ada certain part tu aku rindu..huhu
13.jiran2 sbelah rumah..wlupun aku jrg kluar rumah...
14.rakan2 karkun...subhanallah,doakan sya tuan...
15.sesapa yg mengenali aku lah...secara lgsong @ x lgsong...pernah berjumpa @ x..pernah bersms @ x...pernah bertalipon @ x...

p/s : mudah2han kta kan bertemu lagi...doakan kamu semua sihat2 selalu,bahgia selalu,ceria2 slalu,senyum2 slalu,makan cukup slalu,beringt ingt slalu...smoga berda d dlm rahmat dan lindunganNya...jgn lupa kat sya/aku pulak...maafkan diriku skiranya ada salah dan silap..trima kasih juga...

0 input now: