October 8, 2009

berita sedih d mlm hari...



mlm ni aku malas daa..teringt kat pak long aku..teringt kat abah aku..pastu member aku c kapten kalut lak...tiba2 bising..rupa2nya sorg member dia mnggal dunia...sebok dia call  member2 dia..abis enpon tu d maki hamun bila call x jadik..ada info kat harian metro..mmg btul member dia mati..mati lemas sbab jatuh, pabila duduk seorang diri di atas besi penghadang jambatan..innalillahiwainnalillahirojiuun..baru 19 tahun dah pegi ke Rahmatullah untuk bersama Penciptanya...aku bermuhasabah diri jap..kalau aku lak tiba2 mati...Masyaallah..adaka bekalan utk aku ke sana..?mampuka aku bersemuka dgn Tuhan..?bnyknya dosa...teringt aku kat dosa2 lama..dan yg baru pon ada gak...bila2 jak dlm keadaan apa pun..astaghfirullahalazim...

mudah2han trus trusan d beri kesedaran...amin...

0 input now: