October 9, 2009

alam maya..


tiap ari aku pegi alam maya..most of d time la org bilang..entah ada pa yg best d situ..cari something endak juak..mo beli something tidak..mo jual something lg la tidak...bangun pegi p klas..lpas klas rehat,bosan2 pg alam maya...mcm dah wajib dah...bole d katakan kperluan sharian..padahal bkan pntg sgt pon...alam maya mmg best...bole cari kawan dan family..sembang dgn mereka...baca surat kabar tau serpihan skrip buku...kdg2 ada yg buat bisnes...main game la..x pon cam aku skg,sdg update blog..yg paling pemes skali downlod/uplod lagu,video,gmbr,dokumen etc bg sesapa yg berkeinginan atau berkepentingan...ble dikatakan mcm2 ada..mcm2 ble dibuat only with just one klik..inila antra hobi paling laku masa kini..apatah lgi bgi dak2 universiti..ada plak sanggup ke cc..mghabiskan duit smata mata utk masuk ke alam maya melayan diri..utk memuaskan ati mereka..x pon dah bosan sgt..xda mende yg mo d buat...ish3...post ni sja aku tulis spaya aku x slalu pegi alam maya lagi..huhuhu..ok2 aku sudahkan..alam maya tmpt yg indah..walaupon tmpt ni hanya sebesar 14 tau 15 inchi rectangle...namun jaga2...alam maya bisa melalaikan...bisa membuang masa kualiti kita...lebih2 lagi buat ibu bapa yg ada kluarga...alam maya merosakkan masa dpan student2 jika terlalai d situ...alala...so,kurgkn la nafsu utk berada d alam maya..bnykkan la pengisian dgn benda yg lebih berilmiah...



 p/s : just mo suruh diri aku dan kamu kurgkn berada d alam maya kalau benda tu x pntg sgt...

0 input now: