October 14, 2009

level 7.1...

cuba teka apa tu..?haha..ptg ni aku amek BEEP test..ujian kcergasan tu...dah la x pena besenam,duk kat bilik jer..tiba2 nak kna beep test..lari ulang alik..sbab nak kna cukupkn mrkah briget siswa..kna g gak..dgn bedebarnya aku..aku g la..lari lari lari..ah penat do...tercungap cungap aku..haha..tpi best gakla sbab jdi org ke2 terakhir yg stop lari..level 7.1..hehe...bangganya aku..kuat gak napas ku ni..opps jgn tersilap tafsir sudeyh..lalala



ni la antara aksi2 dak pompuan lari..haha..smpt gak aku snap..tpi xda sapa nak snap gmbr aku time aku lari...huk2



ni lak classmate aku yen leng.,pemenang pusingan ini dgn catatan level 4.4 klau x silap akula..



member2 aku pon dah x sabar nak lari...last2 pancit gak..hehe

p/s : jum g besenam oii...kasi kuat itu jantung..biar idop lama sket..hehehe

0 input now: