October 3, 2009

karenah d pagi buta...



ari ni tggl 3 oktober...
aku dah start online dri kul 12 pagi..
wlupon intenet agak lembap..
hanya boleh berchatting dan berblogging..
ini jelah keja aku..
sambil baca buku apo?...
esok spatutnya cuti,ada kamping lak...
skg ni dah kul 5 20...
dah x tdo smalaman...
apa punya perangai daa...
igt nak tdo masa kat dlm bas...
org kat bilik ni dri td kluar x balik2..
dah hobi diorg kluar mlm2..
cari hiburan agaknya..
aku ngn zul masi lg online..
nmpknya dia dah nak tdo lak..
take 30 katanya...
tp tgok matanya...
haha..nah kau,lebam lebim..
paking blom lagik..
mata aku pon dah berat...
zzz....

p/s : manfaatkanlah waktu dgn sebaiknya...tidurlah secara berpatutan..bukan terlalu murah,bukan pula terlalu mahal..siapkanlah diri dgn plan2 yg berfaedah..masa itu emas,gunakanlah peluang yg ada...

4 input now:

Mr. Mahid said...

salam hafiz..
teruskan update blog ni..
teruja nak baca concat... hehe

Laa said...

nice advices~
^_^

puterajejawi said...

ermmm...jgn selalu tak tidur..wajah tu akan jadi cepat tua....

hafizhaseng said...

bulih bah kalau sir..hahaha

tq laa...

ok bah...