October 11, 2009

to where i am belong..



smlm rsa sesuatu tntg aku..cemana tu..?apa2la..smlm aku dpt kurgkn online..dpt tidur awal..bgun awal...kaen pon dah abes cuci..mkn pon sodap..mak pon dah telepon..ternanges plak msa tlepon mak..huuuu..pastu most of d time aku dpt study programming ngn math...smpt gak ym ngn org trsyg..hehe..tgok roomate men game..tgh2 aku study dia men game lak sbelahku..cet...hari berlalu...aku teringt kluarga aku d rumah...aku teringt kwn2ku dulu..teringt tawau...barula..feeling lak aku..blues utk aku..haha...rsa best lak bila bejiwang..bdn pon dah sgal2 asyik membaca huruf2 kecik d buku...so,ptg tu kul 6 20 aku g kafe bli aer tembikai,fav aku..naek beskal..aku round2 smpai ujung u..dpt lihat alam tuhan yg indah nyaman d ujung u...msa naek beskal aku ingt semua kisah2 silam aku..siapa aku..aku dan family..aku dan mak aku..aku dan bapak aku..adek2 aku yg bikin bacat slalu..tawau...berair mataku..cover2..tpi aku gmbira..to where i am belong..wlupon dah lama x balik..smoga kamu bahgia d sana...smoga sntiasa dlm rahmat dan lindungan ilahi....

dah abes..jgn sedey2..aku ada misi d cni..tgh2 jln,aku tgok org men kreta kontrol..fav hobi aku gak..dlu pon aku ada gak kreta kontrol...rsa acm nak bli satu..so,aku tgok 2 org abg2 senior tu men drift...dpt lihat kepuasan dlm mta mreka..aku pon nak gak..ada sesuatu yg ble isi msa lpg aku..pastu aku fikir bajet..adoyaii..asyik2 bajet...xpala..tgok org men pon dah puas..rsa cam nak tgok lgi ptg nih..haha..

p/s : do something on what u like..lalalaala

4 input now:

puterajejawi said...

ermmm...luahan perasaan yang baik afiz....blog yang paling kiut dalam blok-blok ..agaknyalah...terjemahan dari abah yang tak pandai bahasa inggeris ni...hehehe...baguslah kalau afiz dah mula mengenali diri sendiri...mencintai diri sendiri dan menyayangi apa saja pakej yang Allah SWT bagi pada afiz pada waktu ini....(ibu, bapa, keluarga, kawan-kawan yang baik, para pensyarah yang dedikasi dan memahami, masyarakat dan negara)..selepas ini segala signal yang afiz hantar dan sedang hantar kepada dunia ini akan berpatah balik dan insyaallah segala kebaikan akan datang kepada afiz pula...amin..
teruskan menulis...mulakan sesuatu yang baik..untuk diri sendiri...dan untuk manusia dan kemanusiaan...selamat menulis lagi...inilah blog kegemaran abah no 1 di dunia (world...please read)..lol...(ermmm..kalau berkesempatan untuk berjumpa atau berkomunikasi.(kalau ada masa kalau tak tak mengapalah)..dr. daeng...sampaikan salam abah...dia pensyarah yang abah minati masa di USM dulu...cara penyampaiannya A)...SKEMA ...APA TU???? DUNIA INI SEBENARNYA DIBENTUK OLEH SKEMA....JUNJUNGAN BESAR KITA NABI MUHAMMAD SAW ADALAH SEORANG YANG IKUT SKEMA...HIDUP DI DUNIA BUKAN UNTUK MAIN-MAIN...

Afiz Totens said...

insyaallah fiz kan trus menulis bah...
uih,xkanla yg paling kiut..haha
fiz bersyukur dgn diri fiz..
trima kasih bah..
kalau psal dr daeng tu susah sikit..hehe
hidup ini bukan utk main2!!..

Laa said...

lama x balik?
hoho..ini la dia pengorbanan seorang pejuang~ ahakz~!
da, jgn sedih2. at least ko d malaysia. terasa dekat. ok. ^_^

xpa, skrg kita study sja. x balik pun apa ble bt la. nnt abis study, tggl dkat2 family. klu xdpt dekat pon, ada duit sendri anytime ble fly balik.
:D

..hidup bukan untuk main2..stuju! ^_^

Afiz Totens said...

a ah laa..
sjak blan 7 lalu smpi skg..
tahun dpan bulan 5 baru balik kot..
btul gak ckp ko,at least masih d m'sia...
lainlah cam ehem2..hehe..ok..thakns..

anytime ble balik sndri..sounds good..
cam nasihat dirimu sndri jak tu..hak2..

..yeah!!hidup perlu bersungguh sungguh..